Huvudbild för Rikskonferens 2024

Om rikskonferens 2024

Enligt föreningens stadgar bjuder riksstyrelsen medlemmarna till en rådgivande konferens de år som inte är stämmoår. Men rikskonferensen är inte bara en plats för riksstyrelsen att inhämta föreningens synpunkter i olika strategiska frågor. Det är också en plats där alla som är aktiva – eller som vill bli aktiva – ses för att utbyta erfarenheter, ladda upp med ny kunskap och nya metoder för det fortsatta arbetet och för att fira segrar. Det är här vi fyller på batterierna för att kunna, orka och våga ha kraft att förändra.

Rikskonferensen 2024 äger rum i Jönköping den 3-5 maj. Länsförbundet i Jönköping med kretsar står värdar för konferensen.

Som medlem får du tillgång till programmet i dess helhet, möjlighet att vara med på festmiddagen lördagen den 4 maj, och kraftigt subventionerade måltider och fika i samband med konferensen.

Är du inte redan medlem men vill bli det klickar du här.

Vy över Jönköping. Foto: Destination Jönköping