Huvudbild för Rikskonferens 2024

Trygghet och trivsel

Vi tar alla ansvar för att göra rikskonferensen till en trevlig mötesplats där vi kan utbyta idéer och tankar om viktiga frågor tillsammans. Vi agerar, i enlighet med vad som uttrycks i stadgarna, med utgångspunkt i principen om allas lika värde och behandlar övriga deltagare med respekt.

Om du upplever att du eller någon annan deltagare råkar ut för en incident eller annan oönskad händelse i samband med rikskonferensen, vänligen rapportera detta till inregistreringsdisken eller genom att fylla i en incidentrapport anonymt via DETTA FORMULÄR.

Om du har behov av att projektledningen vidtar särskilda säkerhets- eller trygghetsåtgärder, kontakta oss på rikskonferens@naturskyddsforeningen.se

Säkerhet

Större väskor och ytterkläder ska hängas i den bevakade garderoben, en trappa ned. Endast en liten väska, motsvarande en A4-storlek får bäras runt i lokalerna på Spira och på Elite Stora Hotellet.

GDPR
Genom att ha anmält dig samtycker du till hantering av dina personuppgifter. Du samtycker också till att namn och, om du är ombud, den krets/länsförbund du representerar, är synlig för andra anmälda deltagare på konferenswebben. Vill du inte synas i deltagarlistan kan du redigera detta under "Min rikskonferens".

Du som deltar vid Naturskyddsföreningens rikskonferens godkänner att konferensen dokumenteras i bild och att dessa bilder kan användas i kommunikationsmaterial. Du som inte vill förekomma i bild kommer ska ha en röd plupp på din namnbricka för att underlätta fotografens arbete. Meddela oss genom att maila till rikskonferens@naturskyddsforeningen.se eller genom att hämta ett klistermärke i inregistreringen.